مقالات قهوه

خرید اسپرسو ساز لواک مدل 350 (LUWAK 350)

اسپرسو ساز لواک مدل 350 (LUWAK 350)

خرید اسپرسو ساز لواک مدل 350 (LUWAK 350) 

قبل از اینکه درمورد اسپرسو ساز لواک مدل 350 (LUWAK 350) اطلاعاتی ارائه دهیم، لازم می‌دانیم به برند لواک و کشور سازنده آن بپردازیم. لواک، یکی از معتبرترین برندهای تولید کننده دستگاه اسپرسو ساز می‌باشد که قطعات آن در کشور ایتالیا تامین شده و در نهایت در کشور چین تولید می‌شود. چنانچه قصد خرید یک اسپرسو ساز با کیفیت را دارید، ما به شما اسپرسو ساز لواک را پیشنهاد می‌کنیم. این مدل اسپرسو ساز را می‌توانید علاوه بر خانه در کافی شاپ نیز مورد استفاده قرار دهید.

به این نکته دقت کنید که با توجه به وجود دستگاه‌های فیک در بازار، خرید از یک مرکز معتبر و با سابقه از اهمیت بسیاری برخوردار است. در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا این دستگاه اسپرسو ساز را به صورت کامل به شما معرفی نماییم.

ساز لواک مدل 350 LUWAK 350 خرید اسپرسو ساز لواک مدل 350 (LUWAK 350)
اسپرسو ساز لواک مدل 350 (LUWAK 350)

قدرت و قابلیت‌هایی که اسپرسو ساز لواک مدل 350 (LUWAK 350) 

قدرت توان مصرفی اسپرسو ساز لواک مدل 350 (LUWAK 350) ، 1350 وات می‌باشد.حجم مخزن این دستگاه 1.8 لیتر است و فشار بخار آن 20 بار می‌باشد. در واقع یکی از ویژگی‌های مهمی که قبل از خرید اسپرسو ساز باید به آن توجه کنید، میزان قدرت و فشار بخار دستگاه است. میزان قدرت و فشار بخار این دستگاه تا حد زیادی در داشتن یک فنجان قهوه دلچسب تاثیرگذار است. توجه کنید که هرچه فشار بخار دستگاه شما بیشتر باشد، قهوه تهیه شده توسط آن مرغوب‌تر خواهد بود.

جنس بدنه این مدل دستگاه استیل ضد زنگ می‌باشد و همچنین دارای صفحه گرم کن فنجان است. شما می‌توانید با استفاده از پیچ مخصوص تنظیم بخار، میزان بخار مورد نظر خود را به صورت دقیق تنظیم نمایید. با خرید دستگاه اسپرسو ساز از فروشگاه قهوه لدنی، خیال شما بابت کیفیت کالا و همچنین اصل بودن دستگاه آسوده خواهد بود.

کاربرد صفحه گرم کن اسپرسو ساز لواک مدل 350 (LUWAK 350) 

یکی از ویژگی‌های منحصربه فردی که اسپرسو ساز لواک مدل 350 (LUWAK 350) دارا می‌باشد، کاپ وارمر است.چنانچه دستگاه اسپرسو سازی فاقد این قابلیت باشد، سرد بودن اجزای این دستگاه موجب ایجاد شوکی در قهوه خواهد شد. در نهایت این موضوع موجب افت کیفیت اسپرسو نهایی می‌شود. همچنین توصیه می‌شود برای داشتن یک قهوه داغ و دلچسب، قبل از ریختن قهوه در قسمت مخصوص، اسپرسو ساز را روشن کرده و اجازه دهید مقداری آب جوش از آن خارج شود. رعایت موارد ذکر شده در داشتن فنجانی قهوه دلچسب، بسیار تاثیر گذار است.

اهمیت وجود صفحه چکه گیر و مبدل حرارتی در اسپرسو ساز

قبل از اقدام به تهیه قهوه با استفاده از دستگاه اسپرسو ساز، توصیه می‌شود مخزن آب را بیش از حد پر نکنید. رعایت این موضوع موجب عدم چکه آب خواهد شد. هرچند اسپرسو ساز لواک مدل 350 (LUWAK 350) ، دارای صفحه چکه گیر می‌باشد. وجود این قابلیت در دستگاه موجب تمیزی حداکثری دستگاه شما هنگام استفاده از آن خواهد شد. همچنین وجود مبدل حرارتی در دستگاه اسپرسو ساز باعث عصاره گیری قهوه، به بهترین شکل ممکن خواهد شد.این دستگاه، دارای دکمه تک و دوبل است که می‌توانید قهوه خود را به بهترین شکل ممکن و طبق ذائقه خود میل نمایید.

جهت نگهداری هرچه بهتر از دستگاه اسپرسو ساز خود لازم است به چند نکته توجهی ویژه نمایید. برای آگاهی از این نکات مهم، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

IMG 20230325 205633 658 خرید اسپرسو ساز لواک مدل 350 (LUWAK 350)
خرید اسپرسو ساز لواک مدل 350 (LUWAK 350)

نگهداری هرچه بهتر از اسپرسو ساز لواک مدل 350 (LUWAK 350)

نگهداری و تمیز کردن اصولی دستگاه اسپرسو ساز در کیفیت اسپرسو تهیه شده توسط آن بسیار تاثیر گذار است. به همین دلیل توصیه می‌شود بعد از خرید اسپرسو ساز لواک مدل 350 (LUWAK 350) ، توجهی ویژه به نحوه نگهداری و همچنین تمیز بودن دستگاه نمایید. چنانچه به صورت اصولی از دستگاه اسپرسو ساز لواک، استفاده شود، عمر آن بیش از 10سال خواهد بود. اما سهل انگاری در مورد این موضوع موجب کاهش عمر مفید آن خواهد شد.

همچنین لازم است به صورت مرتب دستگاه شما توسط یک کارشناس مورد معاینه قرار گیرد. تنها با رعایت این نکته می‌توانید از فرسوده شدن برخی قطعات اطلاع پیدا کنید.در واقع مناسب‌ترین آب برای استفاده در اسپرسو سازها، آب مقطر است. چنانچه از آب لوله کشی برای درست کردن  اسپرسو استفاده می‌کنید لازم از پس از مدتی اقدام به رسوب زدایی دستگاه نمایید. آهک موجود در آب لوله کشی موجب ایجاد اختلال در کارکرد دستگاه اسپرسو ساز خواهد شد.

 

IMG 20230325 205633 703 خرید اسپرسو ساز لواک مدل 350 (LUWAK 350)
فروشگاه قهوه لدنی

اقلامی که همراه دستگاه اسپرسو ساز لواک مدل 350 (LUWAK 350)  است

در این قسمت از مقاله به ذکر نام لوازمی می‌پردازیم که می‌بایست در جعبه اسپرسو ساز لواک مدل 350 (LUWAK 350) ، وجود داشته باشد. اقلام این دستگاه شامل: یک عدد پورافیلتر معمولی و همچنین یک عدد پورا فیلتر نیکد می‌شود. همچنین وجود پیچر و پیمانه استیل نیز در جعبه دستگاه ضروری می‌باشد. پودر رسوب زدا 50 گرمی  نیز یکی از اقلام موجود در جعبه دستگاه است که معمولا بعد از یک سال باید مورد استفاده قرار می‌گیرد.

چگونه از دستگاه اسپرسو ساز استفاده نماییم

در این قسمت از مقاله به طرز استفاده از اسپرسو ساز لواک مدل 350 (LUWAK 350) ، خواهیم پرداخت. برای شروع کار با این مدل دستگاه، ابتدا لازم است دکمه on دستگاه را فعال کنید. عبور آب جوش از مسیری که قهوه از آن عبور می‌کند، از اهمیت بسیاری برخوردار است. این موضوع موجب تمیز شدن مسیر عبور قهوه و همچنین ارتقاء کیفیت قهوه خواهد شد. همچنین قرارگرفتن صحیح بستک نیز بسیار پر اهمیت می‌باشد. برای داشتن یک شات اسپرسو غلیظ و با کیفیت 7 تا 10 گرم قهوه نیاز می‌باشد. عمل تمپ کردن قهوه در بستک نیز بسیار مهم است.

تقریبا هر اسپرسو ساز برای درست کردن قهوه حداکثر به 20 ثانیه زمان نیاز دارد. بعد از سپری شدن 20 ثانیه فنجان خود را از قسمت مخصوص بردارید. به این دلیل که قهوه خارج شده بعد از این مدت، قهوه سوخته می‌باشد.

نکاتی که قبل از خرید اسپرسو ساز باید به آن توجه کنید

توجه به سلیقه شخصی و نوع ذائقه خود قبل از خرید اسپرسو ساز از اهمیت بسیاری برخوردار است. چنانچه میزان مرغوبیت اسپرسو برای شما مهم است، اسپرسو ساز لواک مدل 350 (LUWAK 350) می‌تواند یک انتخاب مناسب باشد. همچنین قبل از خرید دستگاه، نحوه استفاده از آن را به درستی از فروشنده بپرسید. همچنین بررسی اعتبار فروشگاهی که قصد خرید از آن را دارید نیز بسیار مهم می‌باشد. توصیه می‌کنیم، حتما خرید خود را از فروشگاه معتبر و خوش‌سابقه انجام دهید.

فروشگاه قهوه لدنی، ارائه دهنده با کیفیت‌ترین اسپرسو سازها به سراسر کشور می‌باشد. شما عزیزان می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی موجود در وب‌سایت و همچنین صفحه اینستاگرام، از قیمت به روز انواع اسپرسو ساز مطلع شوید. در واقع تمامی دستگاه‌های اسپرسو ساز موجود در این فروشگاه با ضمانت اصلی بودن ارائه خواهند شد.

lw350 خرید اسپرسو ساز لواک مدل 350 (LUWAK 350)
خرید از فروشگاه قهوه لدنی
قیمت دستگاه اسپرسو ساز

برای آگاهی از قیمت و نحوه خرید دستگاه اسپرسو ساز لواک مدل 350 (LUWAK 350) ، می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید. به دلیل وجود نوسان بسیار در قیمت ارز در کشور ما، از اعلام مبلغی مشخص به عنوان قیمت انواع اسپرسو ساز معذوریم. اما به این نکته توجه کنید که فروشگاه قهوه لدنی، ارائه دهنده با کیفیت‌ترین قهوه ساز ها با قیمت مناسب می‌باشد.

جهت مشاهده سایر مدل‌های قهوه ساز نیز می‌توانید به قسمت انواع قهوه سازها، مراجعه نمایید. چنانچه در خرید اسپرسو ساز دچار سردرگمی شده‌اید، می‌توانید روی تجربه و تخصص کارشناسان ما حساب کنید. این افراد با توجه به سلیقه شخصی شما و همچنین نوع کارکرد مورد نظرتان، بهترین نوع اسپرسو ساز را به شما معرفی خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *